HTML

Párizsban töltött Erasmus félévem

2010.09.07. 22:23 m.alexandra

En greve - avagy sztrájk van

Ma eljött az első olyan nap, amikor sztrájk volt Párizsban. Erre már előre felkészültem, itt ugyanis nem ritka az ilyesmi.

De persze azt azért hozzátenném, nem is olyan, mint otthon. Érdekes módon itt képes a helyi "BKV" tájékoztatni mindenkit 2-3 nappal előre, hogy figyelem emberek, sztrájkolni fogunk. Majdnem minden tömegközlekedési eszközzel elérhette az ember a célját, csak arra kellett figyelni, hogy kb feleannyi járat közlekedett, tehát nőtt a várakozási idő. De semmi egyéb gond nem volt. Mindenki tudta, mire kell számítania. Persze tülekedés azért volt, de én azért ettől sokkal rosszabbra számítottam.

Mivel már tegnap tudtam, hogy ma egész napos sztrájk van, ezért eleinte úgy gondoltam nem megyek be a városba. Végül azért ebéd után mégis csak elindultam, és egyáltalán nem bántam meg, mert ma is csodaszép helyeken jártam. Készült megint néhány szép kép, nézegessétek :)

Más egyelőre nem nagyo jut eszembe, a napok mostanában városnézéssel telnek, hamarosan kezdődik a suli is, meg a jó időnek is lassan vége, most kell kihasználni a körülményeket, így sokfelé mászkálok.

Üdvözlök mindenkit, remélem azért van még aki olvassa a blogot :)

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szandraparizsban.blog.hu/api/trackback/id/tr952279033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alßert 2010.09.10. 11:11:15

csak írjál nyugodtan :)

gergely.gulyas 2010.09.12. 09:42:52

Ha nálunk sztrájk van akkor kész felfordulás van mindenütt, de én már arra jöttem rá, hogy nem is kell ahhoz sztrájk. Elég egy kis eső és máris megduplázódik a menetidő :-) Nem értem, még nem kezdődött el a suli??? Hát ilyet, ilyet én is szeretnék ! :-) Akkor használd ki a fennmaradó időt!
süti beállítások módosítása