HTML

Párizsban töltött Erasmus félévem

2010.08.27. 15:28 m.alexandra

Kezdődik...

Ez a nap is eljött... Most még nem tudom, hogy ennek örüljek-e vagy sem, de mindenesetre megérkeztem Párizsba.

Persze nem is rólam lett volna szó, ha nem a kapuban jut eszembe, hogy mindent hoztam csak a repjegy maradt a szobámban :D És a folytatás sem volt jobb, mert pechemre épp előttem zárták be az egyik utasfelvételi pultot, de egy kis ordítozás és anyázás árán sikerült elérnem, hogy én legyek a másik sorban a következő a check-in-nél :D Persze, mindenki engem nézett, de hát fél órányi sorbanállás után amikor a csaj közölte, hogy neki lejárt a munkaideje, na akkor egy icipicit bepipultam.

De azért jó dolgok is történnek velem néha (mik vannak...) ugyanis a szállásadóim kijöttek értem a reptérre, így nem kellett a bőröndjeimet végigcipelni a buszon.

Most hogy kipakoltam a cuccaimat és kitakarítottam az újdonsült szobámat (na és persze miután megnéztem a tegnapi Barátok köztöt :) ) gondoltam eleget teszek Sergey kérésének és írok blogot. Mert az jó. Gondolom. :)

Készítettem szép képeket a repülőúton, jobb híjján most csak ezekkel tudok szolgálni. Picasan lesznek fenn pillanatokon belül, ahol mate.alexandra néven vagyok megtalálható.

Kövessétek a blogomat, különben nem fogok írni többet :P Ja és kommenteljetek is meg lájkoljatok meg minden :)

U.I.: A szépséges búcsúajándékot, amit tegnap kaptam, kiakasztottam a szobába, merthogy volt egy szög beverve a falba :D Remélem azért hamarosan látlak titeket, mert már most hiányoztok ám.

 

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szandraparizsban.blog.hu/api/trackback/id/tr772252298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gergely.gulyas 2010.08.27. 16:08:05

hehe, én vagyok az első kommentező :-) Szóval már megint hoztad a formádat, szegény repteres csajszi. Volt ismét egy jó napja =) Örülök hogy épségben megérkeztél. Cupp

alßert 2010.08.28. 03:01:41

:) Szandi a legjobbakat kívánom Neked :)
[OFF]
most, hogy mindenki blogot vezet elgondolkodtam és szerintem én tuti nem fogok... legalábbis a közel jövöben! :)
[OFF]

Vigyázz magadra!
süti beállítások módosítása